sobota, 25 sierpnia 2012

Yatsugaya. Hikakin Yatsugaya.

Wulgaryzmy.


H I K A K I N
25 lat | 11 lipiec 1987 roku | basista | strażnik | homoseksualny

Japończyk z Kyoto.




Jestem okrutnym skurwysynem. Wtedy, kiedy muszę. Niesamowity sadysta. Wkurzony, mógłbym nawet roztrzaskać na Tobie gitarę, którą uwielbiam i nie zamierzam z niej rezygnować, bo pracuje w więzieniu. Zakochanie, a raczej odrzucenie sprawiło, że bawię się uczuciami ludzi. Lubię być kimś, kim nie jestem, aby mieć rozrywkę. A aktor ze mnie wspaniały, naprawdę. Wiele osób nawet nie wie, że wśród nich jest taki psychol, jak ja. Naiwniacy, myślą, że wiedzą o mnie wszystko. Nie cofnę się przed niczym, kiedy będę miał jakiś znaczący cel. Chociaż jestem bezuczuciowym sukinsynem, to jednak jest osoba, dla której mógłbym zrobić wszystko. Mój brat bliźniak. Wydaje się, że między nami nie ma braterskiego uczucia czy czegokolwiek, znając mnie, ale to mylne.
Chcesz znać moją osobowość w lekkim skrócie?
Skurwiel. Sadysta. Blagier. Zabójca. Ohhh, a nawet i seksoholik.





Chcesz wiedzieć jeszcze kilka rzeczy? No niech będzie. Słuchaj.

▷ Jestem alergikiem, seler.
▷ Niesamowity ze mnie fan nogi.
▷ Lubię być homoseksualistą.
▷ Kiedyś ćwiczyłem boks tajski, karate i aikido.
▷ Nie tylko gram na basie, ale też wokal.
▷ Lekki ze mnie schizofrenik, co staram się ukrywać.
▷ Hikakin. Hikakin Yatsugaya.


Wyszła całkiem ładna piosenka, nie?


Wyglądam, jakbym sobie robił dobrze.


1 komentarz:

  1. [ Zazwyczaj tego nie robię, zazwyczaj nie chce mi się, ale kurcze muszę.

    Ta KP jest zajebista. *_* ]

    OdpowiedzUsuń