sobota, 18 sierpnia 2012

Nathaniel Cyfer - milczenie to świętość.

Nie lubię długich zdań, więc i tutaj opowieści nie będzie. Może jak mnie najdzie kiedyś, to opowiem wam coś niecoś.

Nazywam się Nathaniel Cyfer, mam 17lat i trafiłem tutaj przez pecha i własną głupotę, za rzecz małą na tle zabójstw i podpaleń. *śmiech*
Dilerka prochami nie robi na nikim wrażenia, co?
Oczywiście, że więzień. Na nikogo inngo niwe starczyłoby mi cierpliwości.

Zdjęcie dam, jak jakieś przyzwoite znajdę.

Kontakt?
GG: 28199195
Orietacja hetero, mam dziewczynę w zewnetrznym świecie.

Wygląd? jakieś 177cm wzrostu, ściete na krótko czarne włosy, mające być kiedyś irokezem, wiec łyso po bokach. Jakaś dżinsowa kurtka bądź bluza, glany 20-atki Steele (mam do nich sąłbość <D), jasnocszare oczy.

To tyle na razie.

Dziękuje za przeczytanie powitania. - uśmiechnał się lekko i zaszył w swoim kąciku.

2 komentarze:

  1. Ja cię znam, ty ćpunie jeden! Tylko za cholerę nie wiem skąd o.o

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, Nat, nie mogłam cię przecież zawieść.. 8DD Ktoś musi rozpierdalać te wszystkie chaty <3

    OdpowiedzUsuń