czwartek, 30 sierpnia 2012

Słodko gorzka Krew.

- Jestem tu po to, by ci pomóc - powiedziała policjantka, gdy złapano ją po dwóch latach od morderstwa.
- Jak byłam powoli zabijana, to nikt nie chciał mi pomóc - zaśmiała się słodko, a następnie została skrępowana.



- Co tu robi taka słodka dziewczynka? Jak ktoś taki mógł zabić?
- Wystarczyło, by ktoś taki słodki wziął skalpel i zaczął przedstawienie. - Odpowiedziała z nikłym uśmiechem.
- Jej śmierć musiała być bolesna.
- Śmierć to błogostan. Ona o nią błagała. Najgorsze jest umieranie.

Jestem Chi. Chi Shin`ya.
- Twoja mama cię kochała...
- Dlatego dała mi na imię Krew i codziennie mnie podtapiała?

5. grudnia skończę 17 lat.
Jestem Waszym więźniem.
Brutalnie zabiłam matkę i przyrodnią siostrę.

 Dlaczego, pytacie?
Nie wiem. Kochałam matkę.
Coś chyba we mnie pękło, chociaż sama nie wiem, co...
- Czy z jej psychiką w porządku?
- Nie za bardzo... Ale musimy ją przenieść.
- Dokąd?
- Do poprawczaka, gdzie strażnikiem jest jej kuzyn.
Tak. Mam tu kuzyna. Jest nim Hikakin.

Jestem niska, mierzę zaledwie 158cm, a ważę 45 kg.
Moje różowe włosy wcale nie znaczą, że kocham nad życie ten kolor, ale najbardziej się sobie w nim podobam.
Moje oczy są oczywiście brązowe, jak u większości Japończyków. Ulubiony styl ubierania się?
Głównie visual-kei, ale w militariach też gustuję.
Podsumowując:

♥Chi Shin`ya ♥ 17 ♥ Japonka z Kyoto ♥ aseksualna ♥ Więzień ♥
♥ Zabiła matkę i malutką, przyrodnią siostrę, mimo że je kochała.
♥ Zawsze się śmieje, po prostu nikomu nie pasuje na mordercę.
♥ Ma niesamowite problemy z płucami.
♥ Panicznie boi się wszelakich zbiorników wodnych.


3 komentarze:

  1. Cóż, nie mam pojęcia dlaczego, ale bardzo mi się ta twoja karta postaci podoba *-* Boisz się pająków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, kocham pająki... (wybacz, bez logowania, mój brat ma 38 ptaszników) / Chi

      Usuń
  2. (jezu... ja chcę do twojego brataaa! T^T XD) to dobrze, bo już sa 3 w "więzieniu"..

    OdpowiedzUsuń